Companii

Ina Center a inchis parfumeria din Unirea Shopping Center dupa noua ani de functionare

Ina Center a inchis parfumeria din Unirea Shopping Center dupa noua ani de functionare
08.04.2010, 23:09 932

Compania Ina-Privilege, detinuta de grupul german Marinnaud -Ina, care controleaza retelele de parfumerii Ina Center siPrivilege, a inchis magazinul de 250 de metri patrati de laparterul centrului comercial Unirea Shopping Center din Capitalaocupat in ultimii noua ani. Conducerea Ina-Privilege nu a comentatplecarea, insa surse din interiorul companiei spun ca "nu vor maiexista inchideri de magazine".

Daca in urma cu doi-trei ani Ina Center era cea mai mareparfumerie din zona Unirii, singurul competitor pe produseselective fiind B&B Collection, concurenta s-a intensificatputernic anul trecut, dupa venirea brandului german Douglas.

In mai 2009, tot la parterul Unirea Shopping Center, Douglas apreluat o suprafata de 250 de metri patrati, ocupata anterior defarmacia Sensiblu si magazinul de cosmetice Body Shop, careulterior au fost relocate.

Ina-Privilege detine zece magazine Ina Center in Bucuresti si 14in provincie, iar cu brandul Privilege este prezenta in opt unitatiin Capitala si 21 in provincie, majoritatea fiind deschide inmalluri si in galeriile comerciale ale Carrefour si Selgros.

"Nu este vorba despre o relocare de magazin, Ina Center a inchisunitatea din Unirea", spun surse din interiorul magazinului. In2008, doar compania Ina International a rulat afaceri de 9,8milioane de euro, in crestere cu 5% fata de nivelul de 9,3 milioanede euro atins in 2007, potrivit informatiilor de pe site-ulMinisterului de Finante.

Alaturi de Ina International, pe piata cosmeticelor premium side lux mai activeaza lantul de magazine Sephora, dar siparfumeriile Madison si Beautik Haute Parfumerie.

Eugen Bartha, directorul general al companiei de cosmetice InaInternational, anunta la inceputul lui 2008 ca produsele selectivevor reprezenta aproximativ 8% din valoarea totala a pieteicosmeticelor, atingand valoarea de 70 de milioane de euro.

In ceea ce priveste cele trei axe ale segmentului de selectivecu care Ina International este prezenta pe piata locala, cele maiimportante vanzari se inregistreaza la gama de parfumerie, aceastafiind urmata de produsele de machiaj si cele de ingrijire.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO