Companii

Începe H&M să vândă ziare, televizoare şi cărţi?

Începe H&M să vândă ziare, televizoare şi cărţi?

Autor: Cristina Roşca

28.12.2011, 14:24 1804

Retailerul suedez H&M, intrat pe piaţa locală în luna martie a acestui an şi-a adăugat ca obiect de activitate comerţul cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodăresc, al aparatelor de radio şi televizoarelor, comerţul cu amănuntul al cărţilor în magazine specializate, comerţul cu amănuntul al ziarelor şi articolelor de papetărie, precum şi multe altele, potrivit Monitorulului Oficial 4480 din 16 decembrie.

Potrivit site-ului Ministerului de Finanţe tipul de activitate realizat în prezent de H&M este "comerţ cu amănuntul al îmbrăcămintei, în magazine specializate".

Reprezentanţii H&M nu au răspuns solicitării ZF privind motivul pentru care a fost modificat obiectul de activitate al companiei.

După mai bine de cinci ani de discuţii, anul 2011 H&M a trat pe piaţa din România. Această intrare a ascuţit lupta pe această piaţă, astfel încât cei mai mari jucători europeni prezenţi şi pe piaţa locală - Inditex, C&A şi New Yorker - s-au înghesuit să deschidă zeci de magazine pentru a atrage tot mai mulţi clienţi.

Suedezii de la H&M au deschis până acum 11 magazine - şase în Bucureşti şi cinci în provincie. Deşi au intrat târziu pe piaţă, la circa şapte ani după Inditex şi doi după C&A, suedezii de la H&M au mizat pe o expansiune rapidă pe piaţa locală.

La deschiderea primului magazin din România Karl-Johan Persson, CEO al H&M, spunea că România este prima piaţă unde compania va deschide din primul an atâtea magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO