Companii

Instinctive.ro, un mic producător de articole vestimentare: Sunt puţine branduri autohtone, iar consumatorii români sunt atraşi de brandurile internaţionale consacrate

Instinctive.ro, un mic producător de articole...

Autor: Alexandra Cepăreanu

02.03.2020, 18:46 281

„Lipsa personalului calificat va fi un impediment pentru producătorii din România. Dacă fabricile nu investesc în automatizare, producătorii se vor îndrepta spre alte pieţe.“

Diana Albu şi Psait Anda, două tinere care în 2017 aau pus bazele brandului Instinctive.ro sub care produc articole vestimentare, spun că pro­blemele cu care se con­fruntă pe piaţa locală sunt legate de men­ta­litatea consuma­torilor ro­mâni, care îşi în­dreaptă aten­ţia spre bran­durile in­ter­na­ţionale, dar şi de lipsa forţei de muncă califi­cată care poate duce la exter­na­lizarea produc­ţiei din domeniu.

„Ne confruntăm cu o pro­blemă legată de men­ta­litate. Tot ce vine din afa­ră capătă o altă va­loare în ochii con­su­ma­tor­ului pe criterii de no­torietate, trend sau supra­apre­cierea calităţii, nu neapărat justi­ficată. Această tendinţă va exis­ta în continuare, mo­tiv pentru care un brand autohton nu va avea ace­eaşi putere în faţa unui con­sumator român“, au spus pentru ZF Diana Albu şi Psait Anda, fondatoarele brandului Instinctive.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO