Companii

Interes zero pentru hotelurile de la mare scoase la vânzare

Autor: Mirabela Tiron

17.11.2010, 23:42 24

Vânzarea hotelului de cinci stele Mamaia, care operează 24 decamere în staţiunea cu acelaşi nume, nu a atras niciun cumpără­tor,potrivit datelor transmise ZF de către Ministerul Turismului şiDezvoltării Regionale, care a organizat ieri o licitaţie pentruvânzarea acestui activ.

Preţul cu care a fost scos la vânzare complexul din Mamaia este de3,7 milioane de euro.

"Licitaţia organizată pentru vânzarea complexului Mamaia nu areniciun câştigător întrucât nu a fost depusă nicio ofertă", autrans­mis oficialii Ministerului Turis­mului pentru ZF.
Ministerul a mai scos la vânzare şi vila turistică Mamaia şi unteren de 2.415 metri pătraţi pentru un preţ minim de 1,1 milioanede euro.

Cele două active, pentru care nu s-a găsit niciun cumpărator, suntînregistrate pe compania Mamaia SA, care a înregistrat anul trecuto cifră de afaceri de circa 828.000 euro.
Ministerul Turismului a mai scos la vânzare şi active aleso­cie­tăţilor Litoral SA (sediul admi­nistrativ al HoteluluiBucureşti B şi o magazie) şi ale societăţii Neptun-Olimp (terenuriintravilane în staţiunea Neptun), pe care ar fi putut încasa minim2,6 milioane euro.

"Singurele oferte depuse au fost pentru sediul administrativ alHotelului Bucureşti B, însă ambele oferte au fost respinse ca fiindneconforme", au precizat oficialii ministerului.
În ultima vreme ministerul a început să vândă din activele dinturism în care mai deţine parti­cipaţii, printre tranzacţiileconcre­tizate aflându-se şi vânzarea unui pachet minoritar dinacţiunile Ana Hotels, companie controlată de George Copos.
Omul de afaceri a cumpărat pachetul de 3,4% scos la vânzare de MDRTpentru 1,4 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO