Companii

Interex investeste 30 mil. euro in extinderea retelei de magazine

03.04.2008, 17:51 27

Operatorul de retail Interex, parte a grupului francez ITM Entreprises, investeste in acest an 30 de milioane de euro pentru extinderea retelei de supermarketuri si reamenajarea unitatilor existente, urmand sa-si schimbe conceptul comercial prin deschiderea de magazine mai mici, in centrul oraselor. Retailerul a deschis in luna martie un magazin la Barlad si va mai inaugura pana la sfarsitul anului inca trei sau patru unitati. Odata cu deschiderea supermarketului de la Barlad, Interex a inceput implementarea unui nou format de magazin, cu o suprafata de vanzare mai mica, de 1.250 de metri patrati, fata de suprafata de 2.500 de metri patrati a magazinelor mai vechi. Interex a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 264,6 milioane de lei (80 milioane de euro), in avans cu 37% fata de anul precedent, ca urmare a restructurarii companiei si extinderii retelei de magazine. Pentru acest an, retailerul estimeaza un avans al afacerilor de 76%, la 466 milioane de lei. Cifrele reprezinta doar vanzarile companiei inregistrate la casele de marcat. CDE Romania Interex face parte din Groupement des Mousquetaires - ITM Entreprises, care detine 3.800 magazine in noua tari europene. Grupul controleaza reteaua Interex, prezenta in Romania, Serbia si Bosnia-Hertegovina, iar in Franta este prezent prin intermediul retelelor Intermarche, Ecomarche, Bricomarche, Restaumarche, Netto, Logimarche, Roady si Veti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO