Companii

Ioan Nani, Antibiotice Iaşi: Vrem să ajungem cu produsele noastre oriunde găsim piaţă de desfacere. Tatonăm piaţa din ţările nordice, unde am început să participăm la licitaţii şi să dezvoltăm primele parteneriate locale. În ultimii doi-trei ani, Antibiotice şi-a crescut exportul în Comunitatea Europeană cu cel puţin 25% an/an

Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi: Lucrăm cu Banca Europeană de Investiţii, dar şi cu alte două bănci din România, pentru a semna în această toamnă o finanţare importantă pentru a susţine extinderea portofoliului de produse. Din partea Ministerului de Finanţe am atras o finanţare de 85 mil. lei şi încă 100 mil. lei urmează să vină din fonduri susţinute de companie. În total, valoarea proiectului, care urmează să fie gata în următorii trei-patru ani, va ajunge la aproape 200 mil. lei şi va consolida o parte nouă de portofoliu, respectiv soluţiile sterile injectabile.

Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi: Lucrăm cu Banca Europeană de Investiţii, dar şi cu alte două bănci din România, pentru a semna în această toamnă o finanţare importantă pentru a susţine extinderea portofoliului de produse. Din partea Ministerului de Finanţe am atras o finanţare de 85 mil. lei şi încă 100 mil. lei urmează să vină din fonduri susţinute de companie. În total, valoarea proiectului, care urmează să fie gata în următorii trei-patru ani, va ajunge la aproape 200 mil. lei şi va consolida o parte nouă de portofoliu, respectiv soluţiile sterile injectabile.

Autor: Cristina Bellu

05.10.2023, 10:00 609

♦ Compania estimează afaceri de 250 mil. euro până în 2030, nivel dublu faţă de cel din prezent, prin creşterea capacităţilor şi dublarea producţiei în România ♦ Peste 16 milioane de cutii de medicamente au ieşit pe poarta fabricii în S1/2023.

Antibiotice Iaşi (simbol bursier ATB), cel mai mare producător de medi­camente cu capital româ­nesc, tatonează intrarea pe noi pieţe de export printre care şi zona ţărilor nordice, unde încearcă să dezvolte deja primele parteneriate locale.

Mişcarea face parte din strategia companiei de a ajunge cu pro­dusele proprii oriunde există o piaţă adecvată pentru co­mer­cializarea aces­tora, potrivit lui Ioan Nani, directorul ge­neral al companiei. „Ne orientăm către orice piaţă care ar putea să primească produsele noastre. În America am intrat pe injectabile, în Europa de Vest pe tratamente injectabile şi topice, în Asia, respectiv Vietnam, creştem tot pe medica­mentaţia pentru spitale, iar acum suntem prezenţi în ţările nordice, unde ne prezentăm la primele licitaţii şi dezvoltăm primele parteneriate locale“, a spus Ioan Nani în cadrul summitului ZF Health & Pharma, organizat recent de Ziarul Financiar.

În ultimii 25 de ani, Antibiotice a investit peste 120 de milioane de euro în modernizarea capacităţilor de producţie şi a întregului proces de execuţie, iar în perspectiva următorilor opt-zece ani compania are pe masă investiţii de peste 400 de milioane de lei, proiecte în care vrea să atragă şi o parte dintre principalii parteneri de business.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO