♦ La sfârşitul lunii octombrie 2023, grupul avea în România 45 de hipermarketuri, 189 de magazine Market (supermarketuri), 125 de unităţi Integrated Express (proximitate modernă), 29 francize şi 28 de Supeco (un mix de discount şi cash&carry) ♦ Acestora li se adaugă operaţiunile online ♦ În 2023, Carrefour a preluat şi reţeaua Cora în România
Pe fondul unei inflaţii alimentare ridicate persistente în contextul încetinirii inflaţiei generale în întreaga Europă, piaţa de retail alimentar a cunoscut o nouă scădere a tranzacţiilor şi o diminuare a volumelor, o tendinţă care va persista, probabil, până la sfârşitul anului şi după aceea, spune Julien Munch, CEO al Carrefour România.
„Carrefour România continuă să dea dovadă de stabilitate în business, chiar şi pe fundalul mediului economic dificil din 2023, un an caracterizat de eforturile de gestionare a inflaţiei, de creşterea ratelor dobânzilor şi de scăderea puterii de cumpărare. În pofida trendului economic, Carrefour România are capacitatea de a se dezvolta şi de a traversa vremuri turbulente.“
Astfel, Julien Munch se declară optimist cu privire la perspectivele companiei pentru sfârşitul anului şi pentru perioada următoare.