Companii

Kaufland: Expansiunea lanţurilor de magazine funcţionează ca o locomotivă pentru mărcile româneşti. Lanţul de magazine Kaufland este activ în sectorul hipermarketurilor cu preţuri mici, având în România circa 175 de magazine

Anual, Kaufland deschide circa zece noi hipermarketuri în România.

Anual, Kaufland deschide circa zece noi hipermarketuri în România.

Autor: Cristina Roşca

12.03.2024, 10:00 1279

Compania a obţinut în 2022, ultimul an pentru care există date publice, afaceri de 16 mld. lei, plus 14%.

Pandemia iniţial, iar apoi inflaţia, care a venit la pachet cu majorări de dobânzi, au dus la schimbarea com­portamentului de consum al româ­nilor, care au început din nou să fie tot mai atenţi la cum îşi cheltuie banii şi, implicit, la preţul produselor.

„Dacă înainte de pandemie se putea observa o înclinare a balanţei preţ-calitate în favoarea celei din ur­mă, destabilizarea economică şi pro­vocările financiare au readus preţul pe primul loc în topul factorilor care influenţează decizia de cumpărare“, spune Valer Hancaş, director comu­ni­care şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro