Companii

Mihai Croitoru a investit 12 milioane euro într-o fabrică de apă şi a ajuns cu brandul KEIA în Lidl, Profi, Auchan, Metro şi Cora

Antreprenori locali

Mihai Croitoru, director general Nicoltana: Urmărim cu atenţie tendinţele de pe această piaţă. Ne dorim să mărim capacitatea de producţie la Cheia, dar ne uităm şi la posibile achiziţii în acest domeniu. Cu toate ca beneficiază de un cadru natural de excepţie, din păcate staţiunea Cheia este în mare parte văduvită de infrastructură turistică. Credem că investitorii, dar şi autorităţile locale trebuie să vină cu elemente care ar putea să crească gradul de atractivitate turistică al zonei. Acesta este şi motivul pentru care am demarat acest proiect.

Mihai Croitoru, director general Nicoltana: Urmărim cu atenţie tendinţele de pe această piaţă. Ne dorim să mărim capacitatea de producţie la Cheia, dar ne uităm şi la posibile achiziţii în acest domeniu. Cu toate ca beneficiază de un cadru natural de excepţie, din păcate staţiunea Cheia este în mare parte văduvită de infrastructură turistică. Credem că investitorii, dar şi autorităţile locale trebuie să vină cu elemente care ar putea să crească gradul de atractivitate turistică al zonei. Acesta este şi motivul pentru care am demarat acest proiect.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.11.2019, 21:00 1691

Fabrica din localitatea Cheia (judeţul Prahova) îmbuteliază atât apă minerală naturală sub brandul KEIA, apă de izvor sub brandul Izvorul dintre Brazi, dar şi mărci private pentru retaileri.

Mihai Croitoru a moştenit spiritul antreprenorial de la tatăl său, care a pariat pe rând după Revoluţie pe bu­si­nessuri cu confecţii, ma­teriale de cons­truc­ţii, servicii hote­liere şi în domeniul con­sultanţei şi ma­na­gementului în in­dustria alimentară, astfel că a dezvoltat o fabrică de apă în localitatea Cheia (jud. Prahova), care îmbuteliază apă minerală naturală şi apă de izvor.

A mers mai întâi la laboratoare pentru a analiza apa din zona Cheia, a obţinut de la Agenţia pentru Resurse Minerale un permis de prospecţiune pe o suprafaţă de 9 km pătraţi în zona Ciucaş, (jud. Prahova), iar ulterior a obţinut permisul de explorare şi exploatare pentru sursa de apă minerală naturală KEIA, Izvorul Zăganului.

„În anul 2008 am început investiţia în construcţia fabricii de îmbuteliere pe o suprafaţă construită de peste 3.000 de metri pătraţi care a fost finalizată în luna august, moment în care s-au îmbuteliat primele produse. Investiţia iniţială s-a ridicat la circa 6 milioane de euro“, a spus Mihai Croitoru, director general al societăţii Nicoltana, care deţine brandul Keia. Compania are 65 de angajaţi la fabrica din Cheia şi în birourile din Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO