Companii

Nordic Food a adus în România burgerul american pe bază de plante Beyond Meat, fabricat în Olanda şi speră să devină „relevant“ în piaţă până la finalul lui 2024


Dan Nistor, director general, Nordic Food (stânga) şi Ben van Looij, sales director retail EMEA at Beyond Meat

Dan Nistor, director general, Nordic Food (stânga) şi Ben van Looij, sales director retail EMEA at Beyond Meat

Autor: Florentina Niţu

03.11.2023, 00:06 409

Piaţa românească de produse pe bază de plante este de 50 mil. lei în prezent şi se estimează o creştere de 6,5% de la an la an până în 2025 Producţie locală pe acelaşi segment pe care intră burgerul Beyond Meat are Verdino, companie creată de Raul Ciurtin.

Nordic Food, distribuitor de pro­duse alimentare, a adus în România celebrul burger american Beyond Meat şi alte produse din carne pe bază de plante din portofoliul companiei. Acest pas strategic vine ca răspuns la evoluţia preferinţelor consumatorilor, mai ales a generaţiei Z, generaţia tinerilor care au până în 25 de ani şi sunt interesaţi să diversifice opţiunile alimentare.

„Cred că e momentul pentru toţi să gândim diferit şi să aducem consu­ma­to­rilor ce-şi doresc, dar şi să fim în pas cu trendurile. O valoare pe care o are Nordic e inovaţia, iar Beyond Meat e un produs inovativ şi ne ajută să fim în pas cu trendurile. (...) Avem în centrul atenţiei noastre consuma­torul, care se schimbă pe zi ce trece. Acum 10-20 de ani nu ştiam despre produse vegane sau vegetarie­ne, iar acum vorbim des­pre plant-based“, a spus Dan Nistor, director general, Nordic Food, în cadrul unei conferinţe de presă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO