♦ Grupul are în România magazinele fizice CCC, operaţiunile online ale acestui brand, precum şi mărcile epantofi şi Modivo, ambele active în mediul virtual.
Retailerul polonez de încălţăminte CCC, care administrează brandul cu acelaşi nume, dar şi alte mărci - în online -, a obţinut în România în primul trimestru al anului financiar 2021 (1 februarie – 30 aprilie) afaceri de 122,6 mil. zloţi (132 mil. lei), duble faţă de aceleaşi luni din anul anterior.
Această valoare poziţionează România pe locul doi în topul celor mai importante pieţe pentru grup, după ţara-mamă, Polonia. În contextul în care vânzările grupului în primul trimestru au fost de 1,4 mld. zloţi la nivel total (pe circa 20 de pieţe europene), România a avut o contribuţie de circa 10% la acest rezultat.
Retailerul are în România magazinele fizice CCC, operaţiunile online ale acestui brand, precum şi mărcile epantofi şi Modivo, ambele active în mediul virtual.