Companii

Operatorul poştal PostMaster ţinteşte în acest an creşterea cifrei de afaceri până la 11 milioane euro

29.05.2012, 15:16 266

PostMaster, companie care activează pe piaţa de distribuţie neadresată a cataloagelor publicitare şi de servicii poştale private, ţinteşte afaceri în creştere pentru 2012, de 11 milioane euro. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 9,9 milioane euro. Tot în 2011, PostMaster a devenit membră a grupului Austrian Post Group după ce compania austriacă a achiziţionat 26% din acţiunile PostMaster.

Firma are activitaţi în zona de distribuţie a cataloagelor publicitare şi de informare, acesta reprezentând cel mai important instrument de marketing direct pentru industriile de larg consum, dar şi pe cea de servicii poştale- distribuţie adresată, segment pe care se aşteaptă schimbări semnificative odată cu liberalizarea pieţei în 2013.

"Suntem pregătiţi să concurăm cu Poşta Română pe aproximativ 80% din teritoriu şi să acoperim 95% din populaţie", spune Mihai Preoţescu, managing partner PostMaster.

Compania estimează că volumul pieţei de materiale neadresate este de aproximativ 800 de milioane de cataloage, broşuri sau alte informări anual. Dimensiunea pieţei este dată de amploarea industriilor care folosesc distribuţia neadresată ca principal mijloc de comunicare cu clienţii. În portofoliul PostMaster se regăsesc jucători din retail, FMCG, mobilier şi servicii financiare.

Compania a fost fondată în 2007 în Bucureşti şi este condusă de Mihai Bălaj şi Mihai Preoţescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO