Companii

Pandemia îşi lasă amprenta: piaţa bijuteriilor din România va suferi o scădere de 34% în 2020, ajungând la 980 milioane de lei

Vânzările de bijuterii prin intermediul magazinelor online au crescut semnificativ în această perioadă, un factor care a contribuit la aceste creşteri fiind închiderea magazinelor fizice.

Vânzările de bijuterii prin intermediul magazinelor online au crescut semnificativ în această perioadă, un factor care a contribuit la aceste creşteri fiind închiderea magazinelor fizice.

Autor: Miruna Diaconu

04.09.2020, 18:40 548
♦ Brandul de bijuterii Teilor avea o cotă de piaţă de 13% în 2019 ♦ Cel mai popular metal în rândul românilor a fost aurul.
 

Piaţa bijuteriilor din România a fost puternic lovită de efectele pandemiei, astfel că anul acesta va înregistra o scădere de 35%, înregistrând o valoare de 980 milioane lei la sfârşitul acestui an, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

În anul 2019, la categoria bijuteriilor fine românii preferau produsele personalizate la pre­ţuri ridicate, pe când anul acesta consumatorii ro­mâni au optat pentru bijuterii mai ieftine. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO