Companii

Parteneriat pe segmentul low-cost: Penny Market colaboreaza cu Blue Air

12.12.2007, 14:30 52

Reteaua de discountere Penny Market, detinuta de grupul german Rewe, a incheiat un parteneriat de sezon cu operatorul aerian low-cost Blue Air pentru a-i vinde biletele in magazine. Acesta este al doilea parteneriat incheiat de compania Blue Air cu un retailer, avand o colaborare si cu agentia de voiaj a retailerului Carrefour. "Compania Blue Air este destul de asemanatoare cu noi, in ceea ce priveste agresivitatea in preturi si targetul de clienti. De aceea, ne-am decis sa lucram in parteneriat cu aceasta linie aeriana low-cost", au explicat reprezentantii Rewe Romania, operatorul magazinelor Penny Market. Acestia au mai declarat ca planifica mai multe promotii non-FMCG (care nu se incadreaza in categoriile de produse si servicii din oferta traditionala a unui discounter). Reteaua Penny Market va numara aproximativ 45 de unitati pana la finele anului, investitiile pentru deschiderea unui magazin fiind de 1,5 mil. euro. Divizia de discount a grupului german Rewe mai opereaza in Romania 5 magazine Penny Market XXL, cu o suprafata medie de vanzare de 3.000 de metri patrati. Rewe Romania, operatorul magazinelor Penny Market si Penny Market XXL, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 167,3 mil. euro, cresterea de 80% fata de 2005 fiind datorata, in mare parte, extinderii retelei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels