Companii

Platformele de livrări intră în luptă directă cu retailerii alimentari: FoodPanda şi Glovo şi-au deschis propriile centre de distribuţie, iar eMAG cu Tazz pregătesc un supermarket online cu produse româneşti

Platformele de livrări intră în luptă directă cu retailerii alimentari: FoodPanda şi Glovo şi-au deschis propriile centre de distribuţie, iar eMAG cu Tazz pregătesc un supermarket online cu produse româneşti

Pandamart şi Micro Fulfillment Center sunt conceptele pe care FoodPanda şi Glovo le-au lansat în 2021 şi pe care le folosesc drept centre de distribuţie proprii

Autor: Cristina Roşca

03.08.2021, 13:00 8038

♦ Kaufland, Mega Image sau Auchan sunt doar câteva exemple de reţele care s-au asociat în ultimii doi ani cu Glovo, Tazz by eMAG ori FoodPanda pentru livrări rapide ♦ În 2020, an marcat de pandemia de Covid-19, livrările la domiciliu au devenit mai importante ca niciodată dat fiind că libertatea de mişcare a fost limitată ♦ Anul acesta nu aduce mari schimbări pentru această piaţă chiar dacă magazinele funcţionează normal, la fel şi restaurantele. Platformele de livrări au schimbat în ultimii ani definitiv şi irevocabil modul de funcţionare al comerţului alimentar local, iar planurile acestor companii precum FoodPanda sau Glovo nu se opresc aici. Cei doi operatori au deschis în 2021 şi o serie de concepte offline proprii, pe care le folosesc ca platforme de livrare rapidă. Astfel, aceste companii intră în luptă cu reţelele de comerţ alimentar pentru care până acum erau doar parteneri. La începutul lui 2021, platforma de livrări Foodpanda a intrat în retail, o piaţă de peste 20-22 mld. euro, deschizând propriile magazine sub brandul Pandamart. Din aceste unităţi definite de companie ca fiind magazine de convenienţă, livrarea se va face în maximum 30 de minute, iar comenzile se plasează direct de pe platformă.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO