Companii

Producători români la raft. Piaţa pastelor făinoase este dominată de branduri străine. Macaroanele sau tăiţeii din făbricuţele româneşti nu-şi găsesc loc pe raftul giganţilor din retail. Un singur brand 100% românesc de paste îşi face loc printre brandurile străine

Producători români la raft. Piaţa pastelor făinoase...
25.07.2020, 00:00 3619

Barilla, liderul în domeniul pastelor în 2019, datorită campaniilor de distribuţie extinse, este şi unul dintre cele mai prezente şi vândute branduri de pe piaţa locală de paste făinoase, evaluată la 60 mil. euro anual şi dominată de mărci străine.

Pastele şi tăiţeii au o lungă tradiţie de consum în România, iar ZF a analizat raftul de paste făinoase din supermarketul Mega Image, de pe bulevardul Camil Ressu, din Bucureşti, în cursul zilei de 20 iulie, iar o centralizare a datelor indică 13 branduri prezente dintre care 10 controlate de străini.

Un singur brand 100% românesc de paste îşi face loc printre brandurile străine arhicunoscute prezente în magazinul Mega Image, precum Barilla sau Panzani. De Maramureş, produs de antreprenorul Alexandru Mătieş, stă pe acelaşi acelaşi raft cu Monte Banato, produs de italienii de la Colussi, şi Arnos, produs de polonezii de la Maspex, însă este aşezat pe ultimul rând.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO