Compania este controlată din luna mai a acestui an de grupul elveţian Bell, cu vânzări de 2,5 miliarde de euro anual. Fabrica din Pantelimon prelucrează circa 2.300 de tone de salată pe an, produse pe care le vinde către toate reţelele de comerţ modern, dar şi către lanţuri de restaurante precum McDonald’s sau către grupul City Grill. Pentru anul acesta compania şi-a bugetat un avans de cel puţin 40% al vânzărilor.
„Sunt o mulţime de factori care au influenţat creşterea noastră, precum extinderea reţelelor de retail, care au înfiinţat noi magazine, clienţi noi, consumatori loiali ce cumpără mai des, consumatori noi, impactul creat de sfatul de a consuma cât mai multe fructe şi legume, convenabilitatea produselor, încrederea în brand, dar şi altele“, a declarat pentru ZF Nicoleta Scarlat, directorul de vânzări al companiei.
Compania vinde salate „gata mixate“, adică frunze de rucola, valeriană, spanac, diverse ingrediente necesare preparării salatelor, dressinguri, dar şi salate gata de consum.