Companii

Producătorul care livrează salatele în McDonald’s a ajuns la vânzări de 6 mil. euro

Nicoleta Scarlat, directorul de vânzări al companiei Eisberg: „Exportăm în Republica Moldova şi în Bulgaria, nu aşa cum ne-am dori, dar avem deja o prezenţă activă“

Nicoleta Scarlat, directorul de vânzări al companiei Eisberg: „Exportăm în Republica Moldova şi în Bulgaria, nu aşa cum ne-am dori, dar avem deja o prezenţă activă“

Autor: Roana Rotaru

15.08.2016, 00:05 984

Producătorul de salate gata preparate Eisberg, care are o fabrică în localitatea Pantelimon de lângă Bucureşti, a ajuns la afaceri de 27,9 mil. lei (6,2 mil. euro) în 2015, în creştere cu 30% faţă de anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor.

Compania este controlată din luna mai a acestui an de grupul elve­ţian Bell, cu vânzări de 2,5 miliarde de euro anual. Fabrica din Pantelimon pre­lucrează circa 2.300 de tone de salată pe an, produse pe care le vinde către toate re­ţelele de comerţ mo­dern, dar şi către lan­ţuri de restau­rante precum McDo­nald’s sau către gru­pul City Grill. Pentru anul aces­ta compania şi-a bu­getat un avans de cel puţin 40% al vânzărilor.

„Sunt o mulţime de factori care au influenţat creşterea noastră, pre­cum ex­tin­derea reţelelor de retail, care au înfiinţat noi magazine, clienţi noi, consumatori lo­iali ce cumpără mai des, consu­matori noi, impactul creat de sfa­tul de a consuma cât mai multe fructe şi le­gume, conve­na­bili­ta­tea produselor, în­cre­derea în brand, dar şi altele“, a de­clarat pen­tru ZF Nicole­ta Scarlat, direc­torul de vânzări al companiei.

Compania vinde salate „gata mixate“, adică frunze de ru­cola, valeriană, spa­nac, diverse ingre­dien­te necesare preparării salatelor, dres­singuri, dar şi salate gata de consum.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO