Frecvenţa mai ridicată a reclamelor difuzate pe TV în această perioadă, la orice fel de produse, în general, este explicată prin faptul că perioada campaniilor de comunicare pentru acest canal începe la jumătatea lunii septembrie pentru majoritatea companiilor, spune Diana Minea, director client service ICON Advertising, agenţie care oferă servicii integrate de comunicare.
Cea mai „aglomerată“ perioadă este cea din preajma sărbătorilor, când companiile se promovează puternic, până după Anul nou. În luna ianuarie se va înregistra o frecvenţă scăzută a reclamelor, iar din luna februarie se va vedea din nou o creştere, a mai spus Diana Minea.
În ce priveşte industria alimentară, una dintre cele mai prezente companii în prime-time luni seara este Agricola Bacău, fiind unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa cărnii din România. Grigore Horoi, preşedintele grupului Agricola Bacău, spune că frecvenţa reclamelor se datorează unui plan de comunicare integrată, acesta fiind al treilea an de promovare pe toate canalele media, nu doar la TV.