Companii

Răzvan Orbulescu, FrieslandCampina: Cererea pentru produse Napolact a crescut cu 30-50% în martie faţă de media unei luni. Fabricile lucrează la capacitate maximă. FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lactate, a terminat anul 2019 cu afaceri de peste 90 mil. euro, conform estimărilor anterioare furnizate de companie

Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina România

Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.04.2020, 09:30 460
Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina Româ­nia, producătorului brandului româ­nesc de lactate Napolact, spune că pe fondul pandemiei de COVID-19, cererea de produse este într-o creştere accentuată şi se aşteaptă ca această situaţie să continue. „Suntem cu toţii conştienţi de ex­plozia vânzărilor produselor ali­men­tare. În cazul nostru, cererea de pro­duse Napolact a crescut cu 30-50% faţă de media unei luni. Colegii noştri din fabricile de la Cluj şi Mureş, precum şi cei din depozite muncesc zi şi noapte pentru a se asigura că pro­dusele noastre ajung în magazine şi pe masa tuturor românilor“, a spus mana­gerul pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO