Companii

Răzvan Roşu şi Mihai Sumedre, doi antreprenori din Cluj, au vândut cafea prăjită de 2 milioane de lei în 2018. „Anul acesta mărim capacitatea de producţie şi de stocare a materiei prime.“

Un start-up pe zi

Produsele Yume Coffee Roasters sunt comercializate online, pe site-ul companiei, în propriul magazin al companiei, unde pot fi şi degustate şi în cafenelele partenere.

Produsele Yume Coffee Roasters sunt comercializate online, pe site-ul companiei, în propriul magazin al companiei, unde pot fi şi degustate şi în cafenelele partenere.

Autor: Florentina Niţu

10.04.2019, 00:05 785

Răzvan RoÅŸu ÅŸi Mihai Sumedre, doi antre­pre­nori din Cluj, cu experienţă de peste 15 ani în lo­gistică, respectiv în programare software, producÅ£ie ÅŸi comerÅ£ cu ceramică, au pariat 100.000 de euro în 2014 pe o prăjitorie de cafea. 

Ei au urmat cursuri de specializare la London School of Coffee, şcoală de formare a persoanelor care au sau îşi doresc să-şi facă un business cu cafea. După patru ani de activi­tate şi experienţă acumulată în domeniul ospita­lităţii, compania YUME Coffee Roasters a vândut cafeaua adusă din toate colţurile lumii de 2 milioane de lei.

„Rezultatele financiare din 2018 au fost cele mai bune de până acum, cu vânzări de peste 2 mi­lioa­ne de lei şi sperăm ca trendul ascendent să se men­ţină, în ciuda cotei de piaţă încă foarte scăzute a cafelei prospăt prăjite şi a previziunilor de înce­ti­nire a creşterii economice a României. Anul acesta avem în plan mărirea capacităţii de producţie şi de sto­care a materiei prime, precum şi deschiderea unei cafenele în Cluj, unde vom avea posibilitatea orga­nizării de evenimente educaţionale specifice cafelei de specialitate“, spune Răzvan Roşu, fon­dato­rul Yume Coffee Roasters.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO