Retail&Agrobusiness

Antreprenoarea care a creat brandul de textile de casă Greige estimează vânzări de 50.000 euro în 2018 şi vrea să diversifice portofoliul

Simona Văleanu, acţionar al Greige

Simona Văleanu, acţionar al Greige

Autor: Georgiana Mihalache

10.12.2018, 00:06 155

Simona Văleanu, antreprenoarea care în urmă cu un an, în 2017, a renunţat la cariera din do­meniul financiar-bancar pentru a crea bu­sinessul Greige prin care produce articole din ma­teriale textile pentru casă, vrea să adauge noi produse în portofoliu şi plănu­ieş­te extin­derea şi în străină­ta­te prin co­la­borări cu re­taileri precum Kika, dar şi cu jucători din on­line, ca Amazon.

„Primul an a fost cu foarte multe provocări, dar ne-am descurcat. Începutul a fost greu până când am reuşit să ne facem cunoscuţi, dar începem să mai facem şi alte colaborări cu magazine, am mai participat şi la târguri, probabil că anul viitor va fi mai uşor“, a spus Simona Văleanu pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO