Retail&Agrobusiness

Brandul Napolact a avut vânzări mai mari cu 10% anul trecut. „Vrem să accelerăm creşterea în 2016“

Răzvan Orbulescu, directorul de marketing al FrieslandCampina România: Piaţa de lactate din România se află, în continuare, la un nivel scăzut, în comparaţie cu capacităţile de producţie, pe de o parte, şi potenţialul de consum, pe de altă parte.

Răzvan Orbulescu, directorul de marketing al FrieslandCampina România: Piaţa de lactate din România se află, în continuare, la un nivel scăzut, în comparaţie cu capacităţile de producţie, pe de o parte, şi potenţialul de consum, pe de altă parte.

Autor: Mădălina Panaete

21.01.2016, 00:05 578
Brandul Napolact, care reprezintă 60% din vânzările producătorului de lactate Friesland­Cam­­pina România, a avut anul trecut un avans al vân­zărilor de peste 10% faţă de anul precedent, marcând astfel al treilea an consecutiv de creştere.
 
„Credem că Napolact, principal nostru brand, (...) îşi va continua trendul agresiv de creştere înregistrat în 2015, când a urcat cu peste 10% pentru al treilea an consecutiv, în ciuda situaţiei dificile a pieţei postcriză. De altfel, accelerarea creşterii Napolact este principalul nostru obiectiv pentru 2016“, a declarat Răzvan Orbulescu, directorul de marketing al companiei, care a avut în 2014 o cifră de afaceri consolidată de circa 90 mil. euro. FrieslandCampina ope­rează în prezent trei fabrici: la Baciu (jud. Cluj), Târgu-Mureş (jud. Mureş) şi Ţaga (jud. Cluj).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO