Retail&Agrobusiness

Brandurile Sprite, Schweppes şi Cappy Pulpy, vânzări mai mari cu 20% în 2015

Brandurile Sprite, Schweppes şi Cappy Pulpy, vânzări...

Autor: Mădălina Panaete

04.03.2016, 00:05 298
Brandurile Sprite, Schweppes şi Cappy Pulpy  au fost motorul creşterii vânzărilor Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, care a consemnat în 2015 cel mai mare avans al volumelor de la începutul crizei.
 
„Brandurile care au avut cele mai spectaculoase creşteri ale vânzărilor în 2015, de peste 20% comparativ cu anul precedent, sunt Schweppes, Sprite şi Cappy Pulpy“, au declarat pentru ZF repre­zentanţii companiei, cu afaceri de peste 1,8 miliarde de lei.
 
Coca-Cola HBC România a înregistrat anul trecut vânzări de circa 154 milioane de litri, în creştere cu 11% faţă de anul precedent, revenind astfel pe plus după doi ani consecutivi de scădere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO