Retail&Agrobusiness

Căpăţână,Carrefour: In cinci ani deschidem zece hipermarketuri si ajungem la 38

Florin Căpăţână, Director relaţii instituţionale şi dezvoltare durabilă, Carrefour România

Florin Căpăţână, Director relaţii instituţionale şi dezvoltare durabilă, Carrefour România

Autor: Roxana Rosu

27.05.2015, 13:33 393
Anii 2004-2008 au fost ani de boom, de optimism si consum, in care era un acces mai mare al clientilor in zona de IT&C, doar cu buletinul. Boom de optimist a existat si la creditele imobiliare. A fost o euforie in a cumpara produse, uneori fara sa  le fie cu adevarat necesare unui cos zilnic. S-au deschis foarte multe centre comerciale, magazine. A inceput o expansiune puternica a celor care erau in zona de retail alimentar. Au aparut magazine specializate, fiecare incerca sa gaseasca o nisa pe piata, a spus Florin Căpăţână, Director relaţii instituţionale şi dezvoltare durabilă, Carrefour România, în cadrul  evenimentului Cei mai mari jucatori din economie 2015, organizat de Ziarul Financiar.
 

In perioada 2008-2012 a fost o nebunie legata de cresterea TVA si perioade in care clientii care veneau in magazin erau tot mai informati, internetul functiona foarte bine, puteau compara preturile si puteau achizitiona si alte branduri. Au aparut multe marci private in scopul de a fideliza clientii. A inceput o batalie pe pret.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO