Supeco, cel mai nou brand din comerţul modern, adus pe piaţa locală de grupul francez
Carrefour, va ajunge până la finalul anului la Târgovişte, Giurgiu şi Slatina, după ce primul magazin din România a fost deschis pe 25 septembrie la Râmnicu Vâlcea.
Magazinele
Supeco, un concept hibrid între cash&carry şi discounter, sunt operate de compania Supeco Investment, înfiinţată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deţine 90% din acţiuni) şi Artima (10% din titluri).
Unitatea deschisă la Râmnicu Vâlcea are o suprafaţă de vânzare de 1.700 de metri pătraţi şi, potrivit datelor ZF, a fost deschisă în locul unui fost supermarket Interex.
„Obiectivul
Supeco este ca pentru fiecare categorie de produse să aibă intrarea de gamă cea mai ieftină din piaţă. De asemenea, pe anumite categorii de produse se vor putea găsi la raft mărci regionale sau locale, pentru a răspunde cât mai bine cerinţelor clienţilor“, au spus reprezentanţii companiei.