Retail&Agrobusiness

Discounterul polonez Pepco se pregăteşte să atingă pragul de 300 de magazine în România după ce a deschis 30 de unităţi în 2020

Discounterul polonez Pepco se pregăteşte să atingă...

Autor: Cristina Roşca

16.09.2020, 10:00 15437

♦ Pe piaţa locală, Pepco a deschis primul magazin în 2015 şi a pariat pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria.

Discounterul polonez Pepco a deschis de la începutul anului circa 30 de magazine noi şi se apropie de pragul de 300 de unităţi. Compania are în plan noi inaugurări în septembrie, cele mai noi deschideri urmând a avea loc la Bucureşti, Iaşi şi Vlahiţa în această săptămână şi la Băicoi în săptămâna ce vine. 

Spre comparaţie, grupul spaniol Inditex are sub toate cele opt mărci ale sale sub 150 de magazine, iar H&M are circa 60. Cei trei – Inditex, Pepco şi H&M – sunt cei mai mari jucători de pe piaţa de modă din România. Fiecare are însă un model diferit de business şi activează pe unul sau mai multe segmente de piaţă. 

 

Urmăriţi LIVE VIDEOCONFERINŢA ZF HEALTH&PHARMA SUMMIT'20, ZIUA I: Sistemul medical românesc în vremea pandemiei. Ce lecţii am învăţat? Ce este de făcut în continuare?

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO