Retail&Agrobusiness

Forever 21, un brand american de haine intră în lupta pentru cele 3,3 mld. € cheltuite de români pe modă

Forever 21, un brand american de haine intră în lupta pentru cele 3,3 mld. € cheltuite de români pe modă

Autor: Cristina Rosca

19.07.2016, 00:05 704
Brandul american Forever 21 intră în lupta pentru cele 3,3 mld. euro cheltuite de români pe îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii. Piaţa este dominată de trei giganţi străini, respectiv Zara, H&M şi C&A.
 
Retailerul de modă Forever 21 a anunţat că va deschide în România două magazine, primul în mallul ParkLake din cartierul Titan, iar cel de-al doilea în Sun Plaza. Prima uni­tate va fi cea din ParkLake ce va fi inaugurată în 2016, iar în Sun Plaza ulterior, extinderea mallului având termen de finalizare în T1 2018. Brandul este adus în sistem de franciză de com­pania Teren Management Europe care deţine franciza pe nouă pieţe, respectiv Grecia, Cehia, Polonia, Ungaria, Elveţia, Bulgaria, Portugalia, România şi Slovacia.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO