Retail&Agrobusiness

Macromex, companie de distribuţie, a bifat al cincilea an de creştere şi a ajuns la afaceri de 762 mil. lei în 2018

Antreprenori locali

Macromex, companie de distribuţie, a bifat al cincilea an de creştere şi a ajuns la afaceri de 762 mil. lei în 2018

Dan Minulescu, fondator al grupului Macromex

Autor: Mădălina Panaete

14.05.2019, 00:05 1086

Compania are în portofoliu branduri proprii precum Edenia, La Strada şi Corso, dar şi mărci partenere precum Dr. Oetker sau Philadelphia.

Macromex, una dintre cele mai mari companii de distribuţie de pe plan local, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de peste 762 de milioane de lei (164 mil. euro), în creştere cu 5,5% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO