Mega Image, cea mai extinsă reţea din comerţul modern local, ar putea încheia anul cu peste 500 de magazine, cel mai recent pariu fiind un concept dedicat exclusiv mărcii private a grupului – Gusturi Româneşti.
„Expansiunea Mega Image este un proces foarte atent calculat. Nu lăsăm niciun spaÅ£iu neanalizat ÅŸi nicio comunitate neÂdeÂserÂvită. Avem însă reÂguli foarte clare atunci când este vorba de desÂchiÂderi“, spune Adrian NiÂcolaescu, direcÂtorul de marketing al Mega Image. El nu oferă mai multe detalii, însă afirmă că pe bulevardul Ion Mihalache sunt mai multe magazine deschise sub brandurile Mega Image sau Shop & Go ÅŸi fiecare deserveÅŸte alÅ£i clienÅ£i. O parte din magazine sunt amÂplaÂsate la mai puÅ£in de jumătate de kilometru unul de altul.
ÃŽn prezent grupul belgian deÅ£ine 413 maÂgazine sub mai multe branduri, cu trei mai multe decât la finalul lui 2014. Cele mai multe deschideri vor avea loc însă în a doua parte a anului, o strategie siÂmilară având belgienii ÅŸi anul trecut. Astfel, în 2014 belgienii ÅŸi-au crescut reÂÅ£eaua la 114 unităţi, iar dintre acestea peste 90 au fost inaugurate în a doua jumătate a anului.