• Leu / EUR4.7790
  • Leu / GBP5.6586
  • Leu / USD4.3101
Retail&Agrobusiness

Mega Image pariază pe o nouă marcă proprie: Retailerul a lansat „Bun de Tot”, care include produse din carne de pui provenită din fermele locale

Autor: Cristina Bellu

10.09.2019, 14:46 700

Retailerul belgiano-olandez Mega Image, prezent local cu peste 700 de magazine, a lansat „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care include produse din carne de pui provenită de la producători locali.

Segmentul de produse ambalate din carne proaspătă de pui reprezintă categoria cu cea mai mare pondere în vânzările nete şi generează un profit care depăşeşte performanţa produselor din carne de porc, potrivit datelor transmise de companie.

Gama cuprinde 13 produse din carne provenită de la pui crescuţi la sol şi hrăniţi exclusiv cu furaje naturale în ferme româneşti, lansarea având un rol strategic pentru companie în contextul tendinţelor actuale de alimentaţie, în care tot mai mulţi consumatori încep să caute produsele locale.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
CE SFATURI AI DA TÂNĂRULUI DE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

Principalele valute BNR - miercuri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7790
Diferență: 0,0084
Ieri: 4.7786
Azi: 4.3101
Diferență: 0,0139
Ieri: 4.3095
Azi: 5.6586
Diferență: 0,5169
Ieri: 5.6295
Azi: 4.4487
Diferență: 0,2456
Ieri: 4.4378