Retail&Agrobusiness

Nadenka din Braşov, care vinde covrigi şi mâncare de tip fast-food, a ajuns la afaceri de 59 mil. lei în 2018, cu un profit de 4 mil. lei

Nadenka din Braşov, care vinde covrigi şi mâncare de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.07.2019, 16:42 300

În cadrul grupului lucrau anul trecut 620 de angajaţi, numărul fiind în uşoară scădere comparativ cu 2017, când în cadrul Nadenka erau înregistraţi 631 de salariaţi.

Compania Nadenka din judeţul Braşov, care opera în august anul trecut o reţea de 43 de covrigării sub brandul Gigi, cinci localuri de tip fast-food sub marca Panini şi o donuterie, a înregistrat în 2018 afaceri de 59,7 milioane de lei (12,6 milioane de euro) şi un profit net de 4,2 milioane de lei (889.755 de euro), potrivit datelor centralizate în anuarul de business ZF Cei mai mari jucători din economie, realizat de Ziarul Financiar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO