Hervé de Froment, managerul care conduce operaţiunile locale ale grupului elveţian Nestlé, spune că măsura de reducere a TVA la alimente începând cu luna iunie a fost o măsură bună, conducând la o creştere a puterii de cumpărare a românilor, dar şi a vânzărilor companiei.
„După anunţul micşorării TVA ne aşteptam ca în luna mai vânzările să fie în scădere şi aşa a fost. Iar după această scădere ne aşteptam ca în luna iunie să crească mult vânzările, iar apoi să revină la normal. Estimările noastre cu privire la luna mai au fost confirmate, însă vânzările din iunie au explodat. Am avut vânzări în creştere cu 25% în luna iunie, iar apoi au urmat iulie, august şi septembrie cu vânzări în creştere“, a declarat Hervé de Froment, general manager al Nestlé România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor şi a cafelei.
Managerul a afirmat că anul a început normal, însă măsura de reducere a TVA a adus creşteri foarte mari ale vânzărilor. În plus, o influenţă pozitivă asupra consumului o va avea şi reducerea TVA generală începând cu 2016 de la 24% la 20%.