ZF 24

Românii cheltuie 312 milioane de lei pe condimente. Unilever şi Nestlé „dau gust“ pieţei

Românii cheltuie 312 milioane de lei pe condimente. Unilever şi Nestlé „dau gust“ pieţei

Autor: Maria Tufan

12.07.2015, 19:00 510
Românii şi-au condimentat mâncarea anul trecut cu 11 milioane de kilograme de miro­de­nii, în valoare de 312 milioane de lei, potrivit da­telor oferite de compania de cercetare de pia­ţă Vektor Marktforschung. Într-un top al ce­lor mai cumpărate condimente de pe piaţa lo­cală, în funcţie de volum, gama de produse Delik’at, a gigantului anglo-olandez Unilever, ocupă cinci din 10 poziţii. Cu câte două poziţii ocupate, în acelaşi top îşi mai fac loc şi pro­dusele Maggi, ale grupului Nestlé, şi produsele marcă privată dezvoltate de retaileri pentru a se bate cu brandurile consacrate. Alături de ei însă, cu un singur loc ocupat, se află şi croaţii de la Podravka cu Vegeta legume, un produs emblematic pe această piaţă.
 
 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO