Retail&Agrobusiness

​Patru antreprenori români au investit peste 300.000 de euro într-un lanţ de magazine agricole: fiecare magazin are peste 2.000 de produse

​Patru antreprenori români au investit peste 300.000 de euro într-un lanţ de magazine agricole: fiecare magazin are peste 2.000 de produse

Autor: Florentina Niţu

4 feb 2019 1674

Antreprenorul Ciprian Ivana, care deţine Indra Group, cu activităţi în sectorul agricol, a investit peste 300.000 euro în reţeaua de 60 de magazine agricole Agri.Shop, alături de partenerii săi Adrian Andronache, Damean Bogdan şi Marina Ivaşcu.

Magazinele sunt poziţionate în regiunea Moldovei şi în jurul Bucureştiului, iar întreaga reţea Agri.Shop este operată prin intermediul a patru companii: Daffionel, cu activităţi în comerţul produselor agro-alimentare, deţinută de Adrian Andronache, Nord Ag> rofeed, companie ce cormercializează cereale şi seminţe, controlată de Damean Bogdan, Livco Bril, deţinută de Marina Ivaşcu şi Indra Group.

”După 12 ani de experienţă în agribusiness, am decis că este momentul să venim pe piaţă cu un nou concept de magazin agricol. Cele 60 de magazine Agri.Shop au la ora actuală peste 2.000 de produse fiecare, de la pui de o zi şi furaje pentru animale, până> la produse pentru grădinărit şi motoutilaje”, a spus Ciprian Ivana.

Banii provin atât din fondurile proprii ale asociaţilor, cât şi din finanţări bancare. Dezvoltarea reţelei de magazine Agri.Shop vine în contextul în care România are un potenţialul ridicat în domeniul agriculturii, explică antreprenorul.

Magazinele Agri.Shop sunt situate în regiunea Moldovei, mai exact în Vrancea, Suceava, Iaşi, Botoşani, Vaslui, Bacău şi în jurul Bucureştiului, în Călăraşi, Ilfov şi Argeş. Prin Agri.Shop, sunt furnizate, în special, în zonele de proximitate, dar şi de pe> teritoriul României, când acest lucru este posibil.
 
Fondatorii reţelei de magazine agricole Agri.Shop spun că au făcut un parteneriat cu companie internaţională, care activează în domeniul agribusiness. Aceştia nu au dorit să precizeze numele companiei.

 ”Acest parteneriat ne ajută să avem în toate magazinele Agri.Shop produse premium, la preţuri accesibile, fabricate în România. De asemenea, parteneriatul ne-a permis dezvoltarea unei game proprii de furaje, Agri.Premio, pe baza unor reţete adaptate şi î> mbunătăţite cu ajutorul celor mai noi tehnologii în domeniu”, a mai spus Ciprian Ivana. În reţeaua Agri.Shop sunt angajate în prezent circa 100 de persoane, iar în proporţie de peste 90% din salariaţii provin din zonele rurale ale ţării.

Ciprian Ivana este absolvent al facultăţii de Management, de la Academia de Studii Economice din Bucureşti şi de peste 12 ani este implicat în diverse proiecte de antreprenoriat în domeniul agricol. Anterior, Ciprian Ivana a lucrat în sectorul managementul> ui financiar şi al contabilităţii.