Retail&Agrobusiness

Penny continuă extinderea proiectului 3RO şi vrea ca până la finalul anului, 60% din produsele comercializate în reţeaua locală să aibă ingredientul principal provenit din România, şi să fie procesate şi ambalate în ţară

Penny continuă extinderea proiectului 3RO şi vrea ca...

Autor: Cristina Bellu

19.05.2023, 12:26 248

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu o reţea care depăşeşte 330 de magazine, a ajuns să comercializeze peste 800 de produse adunate sub umbrela 3RO, simbol acordat doar produselor care au ingredientul principal provenit din România, şi sunt procesate şi ambalate în ţară.

Compania a lansat proiectul TripluRO (3RO) în 2020, şi şi-a propus ca până la finalul anului, 60% din produsele aflate la vânzare în magazinele proprii să deţină caracteristica 3RO.

Anul trecut, sub umbrela 3RO, Penny a lansat iniţiativa 100 de idei de business pentru România. Împreună cu Academia de Studii Economice, compania a analizat o sută de oportunităţi de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluţii care vor putea oferi românilor, într-un viitor cât mai apropiat, produse care să se alinieze obiectivului 3RO.

„De ce e relevant Triplu Ro? Sunt cel puţin patru motive. Primul motiv este faptul că produsul românesc este pe gustul românilor şi, în cazul Penny, după preţ şi promoţie, al treilea motiv de cumpărare este provenienţa produsului. Al doilea motiv este faptul că prin crearea de valoare rămân mai mulţi bani în ţară şi, implicit, contribuim la reducerea deficitului co­mercial. Un alt motiv este că atunci când avem un lanţ scurt de aprovizionare produsul este mai proaspăt şi în acelaşi timp, pentru că este cumpărat din apropiere, avem mai puţine probleme cu disponi­bilitatea produsului la raft.  Al patrulea motiv este sustenabilitatea, pentru că prin cumpărarea din apropiere se reduce amprenta de carbon“, a explicat Daniel Gross, CEO al Penny, în emisiunea ZF Agropower.

Începând cu anul acesta, programul 3RO va beneficia şi de o campanie de comunicare ATL, spotul TV, realizat de Papaya Advertising împreună cu Family Film şi regizat de Radu Muntean, fiind deja prezent în calupurile publicitare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO