Retail&Agrobusiness

Penny Market: zece dintre cele 220 de magazine din România sunt la mall. „Singurul dezavantaj este programul mai restrâns al mallurilor prin comparaţie cu magazinele independente.“

Penny Market a terminat anul tre­cut cu afaceri de aproape 3 mld. lei, în urcare 4,6%

Penny Market a terminat anul tre­cut cu afaceri de aproape 3 mld. lei, în urcare 4,6%

Autor: Cristina Roşca

16.06.2018, 00:00 581

Retailerul german Penny Market deţine în România o reţea de peste 220 de magazine, dintre care zece sunt am­plasate în malluri şi centre comerciale.

În România există peste 50 de malluri şi centre comerciale, iar aproape toate au drept ancoră un hipermarket, un supermarket sau un magazin de tip discount. Cinci dintre cei zece jucători din comerţul modern şi-au făcut loc în centrele comerciale autohtone, respec­tiv Carrefour - cu două formate -, Au­chan, Cora, Mega Image şi Penny Mar­ket.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO