Retail&Agrobusiness

PET-ul face un pas înapoi pe piaţa apelor minerale după ce a atins o cotă de 95%. Revine sticla

Ambalajul de tip PET domină autoritar piaţa apelor minerale naturale, însă sticla revine puternic în condiţiile în care mai multe branduri româneşti pariază pe acest segment

Ambalajul de tip PET domină autoritar piaţa apelor minerale naturale, însă sticla revine puternic în condiţiile în care mai multe branduri româneşti pariază pe acest segment

Autor: Mădălina Panaete

03.09.2015, 00:08 4143

Ambalajele de sticlă revin pe piaţa apelor minerale după ce PET-ul (ambalajul din plastic) atinsese o cotă de 95% din vânări, arată o analiză a ZF.

„Avem în acest moment în magazine branduri precum Izvorul Alb ( 0,75 litri ), Perrier (0,33 litri ), Bucovina ( 0,75 litri ), Borsec ( 0,75 litri şi 0,25 litri ), San Benedetto ( 0,75 litri)  şi Aqua Carpatica ( 0,75 litri). Primul brand  care a intrat în magazinele noastre în anul 2007 a fost Borsec, iar ultimele intrate în 2014 sunt Aqua Carpatica şi Bucovina“, spun reprezentanţii lanţului de hipermarketuri Auchan.

Multitudinea de branduri care au intrat în ultimii ani pe această piaţă au creat mediul prielnic pentru dezvoltarea acestui segment de piaţă care pierduse teren în ultimii ani.

Cei mai mari jucători au testat iniţial piaţa intrând în restaurante şi hoteluri, iar ulterior au intrat şi în marile reţele de magazine precum Carrefour, Auchan sau Mega Image, dar şi în lanţurile de benzinării.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO