Retail&Agrobusiness

Piaţa animalelor de companie, sursă de creştere. Antibiotice Iaşi lansează o gamă nouă de produse veterinare cu care vrea să ajungă la vânzări de 25 mil. euro până în 2030

Românii au 4,4 milioane de pisici şi aproape la fel de mulţi câini (4,2 milioane), cea mai mare pondere din Europa.

Românii au 4,4 milioane de pisici şi aproape la fel de mulţi câini (4,2 milioane), cea mai mare pondere din Europa.

Autor: Georgiana Mihalache

12.02.2024, 19:40 182

♦ Opt suplimente nutritive vor fi produse pe platforma de la Iaşi a producătorului Antibiotice, sub brandul VetAria ♦ În şase ani, până în 2030, produsele veterinare din portofoliul companiei vor genera 10% din cifra de afaceri, în estimările companiei.

Antibiotice Iaşi, cel mai mare producă­tor de medicamente cu capital românesc, mi­zează pe dezvoltarea liniei de produse vete­rinare şi pune pe piaţă opt suplimente nu­tritive destinate „prietenilor necuvântători“.

Estimările companiei sunt ca în 2030 întreg portofoliu de produse dedicat anima­lelor să genereze 10% din cifra de afaceri a producătorului, adică 25 mil. euro. Potenţia­lul pieţei şi cererea crescută a iubitorilor de animale au determinat compania să dezvolte noi produse.

„Antibiotice lansează o nouă linie de busi­ness, cea pentru gama de suplimente ve­terinare, sub brandul umbrelă VetAria, în acord cu planul de afaceri „The Future Together“ al companiei. (…) Începem un nou drum, inovator, parte din actuala etapă de modernizare a portofoliului şi de fructi­ficare a unui potenţial în pieţe noi, cu parte­neriate consolidate şi cu noi produse“, a de­clarat Ovidiu Băţaga, director executiv direcţia vânzări naţionale, Antibiotice Iaşi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO