Retail&Agrobusiness

Planuri extrem de ambiţioase: Sphera Franchise Group va deschide cel puţin 80 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell până în 2022

KFC este cel mai puternic brand al Sphera Franchise Group atât ca număr de unităţi, cât şi ca cifră de afaceri. Este de altfel singurul nume cu care grupul a mers pe mai multe pieţe.

KFC este cel mai puternic brand al Sphera Franchise Group atât ca număr de unităţi, cât şi ca cifră de afaceri. Este de altfel singurul nume cu care grupul a mers pe mai multe pieţe.

Autor: Cristina Roşca

14.05.2019, 09:00 313

♦ Grupul de restaurante continuă expansiunea KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, dar şi pe cea a KFC în Italia ♦ La finalul lui 2018 Sphera Franchise Group avea în total aproape 140 de restaurante dintre care 88 erau KFC (76 restaurante în România, două în Republica Moldova şi 10 în Italia), 45 de unităţi Pizza Hut (din care 22 sunt unităţi de livrare, iar restul de tip dine-in) şi 5 localuri Taco Bell ♦ Businessul cumulat s-a apropiat de 800 de milioane de lei anul trecut, după un plus de 34,5%.

„Pentru a atrage clienţi noi şi pen­tru a consolida cota de pia­ţă a brandurilor, grupul in­ten­ţionează să extindă reţea­ua de restaurante atât în teritorii noi, cât şi în cele existente. Pe ter­men mediu, grupul intenţionează să acce­lereze extinderea restaurantelor prin des­chi­derea unui număr mediu de 25 de unităţi pe an“, spun oficialii Sphera Franchise Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO