Retail&Agrobusiness

Produsele premium şi mărcile private „mănâncă“ din segmentul articolelor cu preţuri medii

Produsele premium şi mărcile private „mănâncă“...

Autor: Cristina Rosca

13.10.2015, 18:00 582

Românii cheltuie anual 14-16 miliarde de euro pe bunuri de larg consum, respectiv alimente, băuturi, ţigări, produse de îngrijire personală şi a locuinţei.

Aproape un sfert din totalul sumei, respectiv 3-3,5 mld. euro, este cheltuit pe pro­dusele premium, o categorie aflată în creştere în ultimul an încheiat la jumătatea lui 2015.

Această perioadă a fost caracterizată de revenirea economiei şi a consumului, astfel că românii au făcut o trecere de la produse cu preţuri medii la cele premium, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piaţă GfK. Datele GfK arată că în perioada 1 iulie 2014 - 31 iunie 2015 au fost două segmente de piaţă care au crescut, respectiv pro­dusele premium şi mărcile private.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO