Retail&Agrobusiness

Retailerii se bat cu pumnii în piept că susţin producătorii agricoli locali, dar resping în continuare legea „51% produse româneşti“. Florin Căpăţână, vicepreşedintele asociaţiei marilor comercianţi: „Legea a fost proastă de la bun început.“

Florin Căpăţână

Florin Căpăţână

Autor: Roana Rotaru

11.05.2017, 00:05 141
Retailerii resping în continuare con­troversata lege „51% produse ro­mâ­neşti“, deşi strategiile lor de mar­keting se bazează puternic pe prezenţa pro­du­selor autohtone la raft şi pe încurajarea producătorilor agricoli locali.
 
„Made in Romania“ este un pariu pe care mizează cei mai mari retaileri, cum ar fi Carrefour - care şi-a înfiinţat pro­pria cooperativă agricolă, Kaufland - care ajută producătorii agricoli români să obţină o certificare care atestă si­gu­ran­ţa alimentară – sau Lidl – care se mân­dreşte că a încheiat un parteneriat stra­tegic cu mediul universitar agricol din Bucureşti pentru încurajarea pro­ducătorilor români de legume şi fructe.
 
Florin Căpăţână, vicepreşedinte Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) şi director de dezvoltare durabilă şi relaţii insti­tuţionale la Carrefour Romania, afirmă că legea 150/2016, denumită colocvial „51% produse româneşti“, a fost o lege proastă încă de la început, care nu a reuşit decât să genereze conflicte între producători, procesatori şi comercianţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO