Retail&Agrobusiness

Retailerul român de modă Vagabond Studio/ Made by Society îl numeşte la conducerea operaţiunilor pe Răzvan Petrescu, fost director comercial al companiei

Retailerul român de modă Vagabond Studio/ Made by...

Autor: Cristina Bellu

09.05.2023, 11:05 2414

Retailerul român de fashion ce deţine brandul Vagabond Studio, una dintre cele mai puternice mărci româneşti de modă prin prisma vânză­ilor şi a dimensiunii reţelei de magazine, anunţă că a finalizat procesul de rebranding început în urmă cu doi ani preluând denumirea de Made by Society.

În acest context, funcţia de CEO a lanţului de concept store-uri a fost preluată de Răzvan Petrescu, fost director comercial în cadrul Vagabond Studio.

Răzvan Petrescu are 36 de ani , din care jumătate i-a dedicat retailului de fashion, cumulând 18 ani de experienţă în acest domeniu, spun oficialii companiei.

Made By Society este un brand autohton de streetwear ce deţine un lant de concept-store-uri în Romania, Anglia (Londra) si Bulgaria (Sofia). Vagabond Studio/ Made by Society se numără printre cei mai performanţi retaileri din punct de vedere al cifrei de afacere pe metru pătrat din ţara noastră. Din 2018, compania a deschis 17 magazine în centre comerciale din România, 2 magazine în Sofia (Bulgaria) şi 1 magazin în Londra ( Marea Britanie) .

Businessul a luat naştere în 2014, ca o afacere de familie, fiind dezvoltat de fraţii Darian şi Andrei Vicol.

 

“Planul nostru este, ca în acest an, să deschidem alte patru concept store-uri în România sub brandul “Made by Society”, aflându-ne în discuţii avansate cu dezvoltatorii ce deţin centre comerciale în: Brăila, Piteşti, Craiova, Târgovişte. Printre obiectivele mele se mai numără şi consolidarea organigramei companiei pentru a putea susţine deschiderea de noi magazine în Europa şi foarte important, crearea unui sistem de francize ce va fi lansat în toamna acestui an,” spune Răzvan Petrescu, CEO Made by Society.

În mai anul trecut, Vagabond Studio a deschis primul magazin sub conceptul “Made by Society”  în centrul comercial Westfield Stratford din Londra.

“Succesul pe care l-am avut şi rapiditatea cu care brandul a fost îmbrăţişat de consumatorul de streetwear fashion londonez ne motivează şi ne determină să facem o prioritate din expansiunea lanţului de magazine, în oraşe importante din Europa,” adaugă CEO-ul Made by Society

Streetwear-ul acaparează piaţa consumatoare de fashion, iar această tendinţă se menţine şi în România, urmând astfel trend-ul Occidentului sau al ţărilor dezvoltate din Europa, unde acest stil vestimentar este prezent în majoritatea colecţiilor lansate de marile case de modă sau de marile branduri.

“În ultimii ani, retailul de fashion înregistrează vânzări crescute, atât pe plan internaţional, cât şi pe plan local. Păstrînd trendul, compania noastră a marcat, în acest an,  o creştere a cererii cu 44% comparativ cu primele patru luni ale anului trecut. Această creştere se datorează, pe de o parte deschiderii celor trei magazine noi din România (Galaţi, Craiova şi Sun Plaza Bucureşti), a celor două din Bulgaria, şi bineînţeles a celui din Marea Britanie şi, pe de altă parte, producţiei şi lansării săptămânal a unui număr mare de articole vestimentare si accesorii, precum şi a apetitului în creştere al românilor de a fi la modă, de a fi în tendinţe,” completează Răzvan Petrescu

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO