Retail&Agrobusiness

Retailerul român „Preţuri pentru tine“ atacă pieţele externe cu un plan ambiţios de extindere în Europa Centrală şi de Est

Retailerul român „Preţuri pentru tine“ atacă...

Autor: Cristina Bellu

02.11.2017, 13:18 660

Reţeaua de magazine cu îmbrăcăminte şi încălţăminte „Preţuri pentru tine” (PPT), dezvoltată de patru antreprenori locali, intenţionează să se extindă pe noi pieţe din regiune după succesul înregistrat în Republica Moldova şi Bulgaria unde compania este prezentă de patru ani şi respectiv un an.

Următoarele ţări vizate sunt Serbia, Bosnia, Muntenegru, Albania, Ucraina şi Georgia, extinderea urmând să fie realizată în cea de-a doua jumătate a anului viitor, potrivit reprezentanţilor companiei.

„Suntem pregătiţi pentru intrarea pe pieţele învecinate, unde am identificat o pătură de consumatori cu aceleaşi caracteristici ca în România. Avem peste 30 de furnizori strategici din străinătate şi suntem în proces de dezvoltare a reţelei de furnizori locali şi extindere a gamei sortimentare. Strategia de expansiune presupune abordarea ambelor segmente, atât magazinul de proximitate, cât şi comerţul modern, în oraşele medii şi mari”, explică Andrada Verdeş, CEO Group PPT.

Compania Preţuri pentru tine (PPT) este deţinută de Adrian şi Gabriel Mărgărit şi Tudor şi Alexandru Matei, patru tineri din Bucureşti care au puţin peste 30 de ani. Cei patru antreprenori, absolvenţi ai unor facultăţi din cadrul ASE Bucureşti şi ai Politehnicii Bucureşti, au pus în urmă cu 11 ani bazele unui business care foloseşte un model de magazine cu preţuri mici, amplasate în aproape toate judeţele ţării.

Până la finalul anului 2017, reţeaua PPT va număra 144 de magazine în România, 29 în Republica Moldova şi 14 în Bulgaria.  Pentru următorii trei ani, în geografiile existente deja sunt planificate minimum 25 de inaugurări de noi magazine anual, dintre care în România cel puţin jumatate.

Cifra de afaceri estimată pentru 2017 este de aproximativ 50 mil. euro, compania ajungând la peste 25 de milioane de produse vestimentare şi de încălţăminte vândute în unităţile proprii.

Anul trecut retailerul a raportat venituri de 183,5 milioane lei şi un profit de 9,4 mil. lei potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO