DolceDormire s-a ancorat puternic pe segmentul centrelor comerciale, fiind prezent în ţară şi în Capitală în Auchan, Iulius Mall, Shopping Citi Sibiu, Polus Center sau Cora.
Reţeaua de magazine specializată în vânzarea de salte, paturi şi somiere DolceDormire a deschis primul magazin în luna martie a anului trecut, după o investiţie de 50.000 de euro, iar în prezent a ajuns la 13 locaţii în opt oraşe.
Brandul DolceDormire, lansat în urmă cu aproximativ un an în Timişoara, odată cu deschiderea primului magazin cu saltele, paturi şi somiere, are o ţintă de 20 de unităţi amplasate pe harta României până la finalul acestui an, ceea ce înseamnă că în următoarele luni pe lista de aşteptare stau şapte noi puncte de vânzare.
„Am început în 2015 cu o firmă nouă (Vise Plăcute SRL, care administrează reţeaua DolceDormire – n. red.), un brand nou şi un concept nou pentru piaţa saltelelor din România după ce am descoperit un articol potrivit căruia patru din cinci români nu acordă suficient de multă importanţă calităţii saltelei pe care se odihnesc. Profitând de experienţa din industria mobilierului, am decis să creăm un magazin specializat în fiecare oraş din România. Vrem ca în următorii doi-trei ani să ajungem la 40 de magazine“, a spus pentru ZF Ionuţ-Adrian Popi, chief strategy officer al companiei Vise Plăcute SRL şi unul dintre fondatorii companiei.
Ionuţ Popi are o experienţă de 12 ani în industria de mobilă, în departamente de export, vânzări sau achiziţii ale unor companii de profil din ţară şi din străinătate, printre care Rus Savitar, şi a pus bazele DolceDormire împreună cu Florin Iacob, administrator şi CEO al companiei care a revenit în ţară în 2014. Anterior, Florin Iacob a locuit în Italia, unde a şi lucrat vreme de şase ani în departamentele de logistică şi de expansiune ale unui jucător de profil.