Retail&Agrobusiness

ZF Live. Costin Gheorghiu, country operations manager în cadrul Gregory’s România: În 2019 vrem să deschidem opt locaţii în sistem de franciză şi în următorii cinci ani sperăm să ajungem la 80 de locaţii

Autor: Alexandra Cepăreanu

26.10.2018, 00:05 321

Taxa de francizare pentru brandul Gregory’s poate ajunge până la 15.000 de euro, la care se adaugă investiţia de început, care se încadrează între 50.000 şi 120.000 de euro.

Lanţul de restaurante Gregory’s, care a re­ve­nit recent pe piaţa locală după o pauză de câţi­va ani, vrea ca în 2019 să deschidă opt lo­caţii în sistem de franciză, iar planul pe cinci ani este să ajungă la 80 de unităţi des­chise pe piaţa locală, a spus în cadrul emi­siunii de busi­ness ZF Live Costin Gheor­ghiu, country opera­tions mana­ger în cadrul Gregory’s România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comedymall VOT IN PANDEMIE
AFACERI DE LA ZERO