Companii

Românii au cumpărat ceasuri Rolex de 70 de milioane de lei anul trecut, businessul importatorului mărcii de lux crescând în al doilea an de pandemie cu 70%, la un nivel maxim istoric

În medie, fiecare dintre cei 13 angajaţi ai importatorului Rolex în România a vândut ceasuri de lux în valoare de 5,4 milioane de lei în 2021.

În medie, fiecare dintre cei 13 angajaţi ai importatorului Rolex în România a vândut ceasuri de lux în valoare de 5,4 milioane de lei în 2021.

Autor: Cristina Roşca

31.03.2022, 17:20 1701

♦ Chronolink este importatorul local al orologeriei elveţiene ♦ Compania are două magazine monobrand în România, alături de un centru service.

Compania Chronolink, unicul importator al mărcii Rolex în România, a obţinut anul trecut afaceri de puţin peste 70 mil. lei, cu 70% mai mari decât în 2020 şi duble faţă de 2019, ultimul an de dinainte de pandemie, arată datele platformei de analiză a companiilor confidas.ro. Acesta este, de departe, cel mai bun rezultat al firmei fondate în 2005.

Mai mult, în al doilea an marcat de criza sanitară, un an în care inflaţia a început să îşi arate colţii, dar în care consumul privat a duduit (avans de 10% în serie brută faţă de 2020), profitul net al Chronolink s-a aproape dublat, până la un pas de 13,5 milioane de lei. Astfel, importatorul Rolex în România are o marjă netă de profit de 19% şi o echipă de doar 13 oameni. În medie, fiecare angajat a vândut ceasuri de lux în valoare de 5,4 milioane de lei în 2021.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO