Companii

Cum s-a schimbat structura de vânzări a grupului Sphera în pandemie: A crescut semnificativ ponderea comenzilor cu livrare. La KFC România a ajuns de la 3% în 2019, la 23%, iar la Pizza Hut s-a dublat la 50%

Cum s-a schimbat structura de vânzări a grupului Sphera în pandemie: A crescut semnificativ ponderea comenzilor cu livrare. La KFC România a ajuns de la 3% în 2019, la 23%, iar la Pizza Hut s-a dublat la 50%

Autor: Cristina Roşca

05.03.2021, 16:15 112

♦ Grupul de restaurante Sphera Franchise Group deţine francizele KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România şi dezvoltă brandul KFC şi în Republica Moldova şi Italia ♦ La finalul lui 2020 compania avea un total de 158 de unităţi sub toate brandurile şi pe toate pieţele, dintre care 138 erau în România, 18 în Italia şi două în Republica Moldova ♦ Grupul a obţinut anul trecut afaceri totale de 710,8 mil. lei, cu 25,6% mai mici ca în 2019, ca urmare a impactului pandemiei de COVID-19 asupra industriei HoReCa.

Grupul Sphera Franchise Group, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de restaurante din România din perspectiva cifrei de afaceri şi a nu­mărului de unităţi, a deschis anul trecut nouă restaurante noi şi a relocat un altul, însă, totodată a închis şase localuri.

În cursul anului 2020, grupul a inaugurat cinci restaurante KFC în România (pe lângă relocarea unui local cu sediul în Târgu-Mureş), trei restaurante KFC în Italia şi o unitate Taco Bell în România. În acelaşi timp, şase restaurante din România identificate ca nefiind viabile au fost închise, spun oficialii companiei în raportul anual al grupului.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO