Grupul de modă format din brandurile KVL by Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout a terminat anul trecut cu o reţea de 93 de magazine şi afaceri de 39 de milioane de euro, după un avans de 23% al businessului. Pentru acest an, compania Montecristo Retail Ro, care operează cele trei branduri, şi-a bugetat zece deschideri de magazine în total şi un avans de 10-15% al cifrei de afaceri.
„Pentru acest an vrem să deschidem în total circa zece unităţi noi sub toate brandurile. Mai mult, mergem în special pe multibranduri pentru că putem crea sinergii între branduri şi putem obţine condiţii mai bune de la malluri“, spune Philippe Besadoux, executivul care conduce businessul pe piaţa locală încă din 2009.
Anterior, fiecare brand era operat de o firmă diferită. Sub brandul KVL by Kenvelo sunt 45 de magazine, 31 de magazine sunt sub Lee Cooper şi 17 Timeout. După numărul de magazine şi cifra de afaceri de anul trecut a companiei, grupul format din cele trei branduri este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de modă de circa 15 mld. lei, condusă la vârf de Inditex (proprietarul Zara), H & M şi C & A.