Companii

Şeful brandurilor KVL by Kenvelo şi Lee Cooper: Deschidem 10 magazine în acest an

Philippe Besadoux

Philippe Besadoux

Autor: Cristina Roşca

22.08.2016, 00:07 1917

Grupul de modă format din brandurile KVL by Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout a terminat anul trecut cu o reţea de 93 de magazine şi afaceri de 39 de milioane de euro, după un avans de 23% al businessului. Pentru acest an, compania Montecristo Re­tail Ro, care ope­rează cele trei branduri, şi-a bugetat zece des­chi­deri de ma­­ga­zi­ne în to­tal şi un avans de 10-15% al cifrei de afaceri.

„Pentru acest an vrem să des­chidem în total circa zece unităţi noi sub toate brandurile. Mai mult, mer­gem în special pe multi­branduri pentru că putem crea sinergii între branduri şi putem obţine condiţii mai bune de la malluri“, spune Philippe Besadoux, exe­cutivul care conduce busi­nes­sul pe piaţa locală încă din 2009.

Anterior, fiecare brand era operat de o firmă diferită. Sub brandul KVL by Kenvelo sunt 45 de magazine, 31 de magazine sunt sub Lee Cooper şi 17 Timeout. După numărul de magazine şi cifra de afaceri de anul trecut a companiei, grupul format din cele trei branduri este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de modă de circa 15 mld. lei, condusă la vârf de Inditex (proprietarul Zara), H & M şi C & A.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO