Companii

În ce segmente ale pieţei FMCG s-au lansat cele mai multe produse noi: reluarea vieţii sociale i-a determinat pe producători să vină cu lansări de articole de protecţie solară, produse de machiaj, ojă şi tratamente pentru păr

În ce segmente ale pieţei FMCG s-au lansat cele mai...

Autor: Cristina Roşca

21.01.2022, 18:30 156

De regulă, lansările au loc în categoriile unde există şi interes de consum, astfel că datele pot ilustra către ce tipuri de produse s-au orientat consumatorii în 2021.

Reluarea vieţii sociale, deschiderea graniţelor şi creşterea numărului de călătorii, precum şi mixul încă actual între muncă de acasă şi muncă de la birou au dictat acţiunile producătorilor de bunuri de larg consum când vine vorba de lansări de produse.

Mai exact, segmentele din piaţa de FMCG unde au apărut cele mai multe articole noi în 2021 (la nivelul primelor 11 luni, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2020) sunt produsele de protecţie solară (59,5%), lavetele sau pămătuful de şters praful (40,6%) şi produsele de machiaj (34,9%), arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom. Mai exact, faptul că oamenii au ieşit din nou din casă şi s-au întâlnit cu cei dragi a făcut ca produsele de machiaj să se găsească din nou în coşul de cumpărături după aproape un an de pauză.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO