Companii

Selgros intră pe online printr-un magazin partener

Selgros intră pe online printr-un magazin partener

Autor: Cristina Roşca

14.01.2014, 00:05 243
Lanţul Selgros Cash&Carry, prezent pe piaţa locală cu 19 magazine cu afaceri de 770 mil. euro în 2012, a încheiat un parteneriat cu magazinul online megamarket.ro potrivit căruia acesta din urmă se va aproviziona exclusiv de la Selgros. Selgros îşi face astfel intrarea pe online.
 
 
Magazinul megamarket.ro va avea zilnic o ofertă de 11.000 de produse alimentare şi nonalimentare, iar clienţii – persoane fizice sau juridice – le pot primi acasă în 24 de ore. Pentru moment serviciul de livrare este disponibil doar în Bucureşti şi împrejurimi, însă reprezentanţii megamarket.ro vor să se extindă cu echipe proprii în toate oraşele unde Selgros are magazine.
 
Selgros este un format cash&carry care se adresează în special persoanelor juridice, însă magazinul online megamarket.ro se va adresa şi persoanelor fizice. Potrivit reprezentanţilor companiei livrarea este gratuită, însă există o valoare minimă a comenzii de 200 de lei. „Am început cu Bucureştiul, unde avem echipă de livrare şi flotă auto proprie, şi vrem să ne extindem în toate oraşele unde Selgros are magazine. Extinderea într-un alt oraş ne va costa între 50.000 şi 100.000 de euro în funcţie de mărimea acestuia. Suma urmează a fi investită în echipamente, maşini şi platformă logistică“, spune Remus Popa, administratorul şi unul dintre acţionarii A4K Swed Concept, compania care operează magazinul online. Compania este deţinută în mod egal de Remus Popa şi de Mărioara Popa. Expansiunea va fi finanţată din fonduri proprii. Următoarele oraşe pentru extindere sunt Cluj-Napoca, Timişoara şi Braşov.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO